Σε συνάντηση που είχε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας με τον εκπρόσωπο του ΠΕΒ Παύλο Τροχόπουλο, ενημερώθηκε για το έργο του Βαρλάμη και τις δυνατότητες αξιοποίησης για την πόλη της Θεσσαλονίκης. Όπως είναι γνωστό ο δήμαρχος πρόσφατα μαζί με τον Υπουργό Μακεδονίας & Θράκης Θεόδωρο Καράογλου εγκαινίασαν την έκθεση του αείμνηστου Βαρλάμη στον Ιατρικό Σύλλογο Θεσσαλονίκης με τον τίτλο “ΤΕΧΝΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ”. Ο Παύλος Τροχόπουλος ενημέρωσε τον δήμαρχο για έργα του Βαρλάμη που μπορούν να αξιοποιηθούν από την δημοτική αρχή, έργα που αναφέρονται στον πολιτισμό και την ιστορική μας παράδοση.
Τελευταία άρθρα
- Tα εγκαίνια της Έκθεσης Βαρλάμη «ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ» στo Πορτιανό της Λήμνου
- ΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΤΙΜΗΣΑΝ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΒΑΡΛΑΜΗ ΣΤΗΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ
- Η ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΥΠΟΔΕΧΘΗΚΕ ΤΟΥΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΣ ΤΟΥ ΒΑΡΛΑΜΗ ΜΕ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ
- ΟΙ “ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΙ” ΤΟΥ ΒΑΡΛΑΜΗ ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ
- ΦΥΣΗ & ΤΕΧΝΗ – ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΜΑΚΗ ΒΑΡΛΑΜΗ ΣΤΗΝ ΕΡΜΟΥΠΟΛΗ ΤΗΣ ΣΥΡΟΥ